Relatii publice / Comunicare
-
Jurnalistii Vedete, Scribi Sau Contopisti
De: M. Palmer, D. Ruellan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2004
-
Presa Evreiasca Din Romania
De: Hary Kuller
Editura: Tritonic, An aparitie: 2004
Istoria presei evreiesti din Romania este oglinda impresionantei diversitati a unei nationalitati marcate de locul provenientei (sefardim, veniti din sudul continentului), askenazim (veniti din Nord, Vest si Est), de tinutul romanesc in care s-au...
-
Analiza Discursului. Ipoteze si Ipostaze
De: Daniela Roventa- Frumusani
Editura: Tritonic, An aparitie: 2004
-
Televizorul In Micul Infern
De: Zoltan Rostas, Sorin Stoica
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Volumul se constituie intr-un document antropologic, fiind compus de din texte in care 20 de studenti de la Facultatea de Jurnalism scriu despre locul si rolul televizorului in propriile familii. Studentii au avut aceasta tema pentru acasa in...
-
Comunicarea Manageriala
De: Stephane Olivesi
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Daca exista o corelatie intre putere si comunicare, aceasta se intampla din urmatorul motiv: raporturile de forta nu functioneaza niciodata doar in relatie cu comunicarea ori cu puterea. Orice raport de forta dintre salariat si angajator intrerupe...
-
Relatiile Publice - Evolutie si Perspective
De: Remus Pricopie
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Cartea de fata apartine, in mod evident, categoriei nobile a lucrarilor academice de sinteza si de avengura enciclopedica asupra unui domeniu fundamental al comunicaarii, cel al sistemului de relatii publice... intr-o vreme in care exist sute de...
-
Responsabilitatea Sociala Corporatista
De: Luminita Oprea
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
in contextul actual, organizatiile nu mai sunt evaluate doar in functie de calitatea produselor. Organizatia moderna este evaluata - dincolo de performantele sale economice, calitatea managementului si politica de comunicare - si in functie de...
-
Mesajul Subliminal In Comunicarea Actuala
De: Doina Rusti
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Exista posibilitati numeroase de inoculare involuntara a unui mesaj. Subconstientul absoarbe informatii, iar pe unele le elimina, ca alarme (prin intermediul lapsusului, prin vise) ori ca sprijin secundar al informatiei care decide atitudinile...
-
Comunicare, Semiotica si Semne Publicitare
De: J.J. Boutaud
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare. Atentia ni se indreaptamai intii asupra modului in vcare s-au putut construi si consolida...