In aceasta editura:
Editura Publica
-
Branduri senzoriale
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul...
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...
-
Libertatea de a alege - O declaratie personala
De: Milton Friedman & Rose Friedman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre noi si ne-a afectat prosperitatea...
-
Superclass - Elita globala a puterii si lumea sa
De: David Rothkopf
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul? David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de state, generali, fete bisericesti, vedete rock, dar...
-
Proba de caracter - Sa in?elegem esenta leadershipului...
De: Joseph L. Badaracco Jr.
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Ce are de invatat un lider de afaceri din literatura serioasa? Veti fi surprins sa aflati. Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun la incercare deopotriva abilitatile si caracterul. Un lider se dezvolta facand...
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Screw it, let`s do it - Lectii din scoala vietii
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Screw it, Let's do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let's Do It inseamna sa crezi ca poti face un...
-
Triburi
De: Seth Godin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Avem nevoie de tine sa ne conduci Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie el religios, etnic, politic...
-
In fruntea revolutiei
De: Gary Hamel
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovatie un model de viata. In fruntea revolutiei propune un plan de actiune pentru orice companie care vrea sa devina si sa ramana revolutionara. Hamel sustine ca provocarea principala pentru o...
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...
-
Brand You 50
De: Tom Peters
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
50 de moduri in care va puteti transforma din angajat intr-un brand care exprima distinctie, implicare si pasiune! Brand You 50 ne arata totul: de la cum sa ne cream propria carte de vizita la cum sa obtinem o slujba, de la cum sa ne construim...
-
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
De: Philip Kotler, John A. Caslione
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si...
-
Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca...
De: Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata...
-
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna...
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...