In aceasta editura:
Editura Publica
-
Concurenta intr-o lume plata
De: Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite Intr-o lume plata, totul se schimba mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar in forta companiei in sine, mult mai important este...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa
De: Charles Leadbeater
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii. E una dintre luptele timpului nostru si are loc la toate nivelurile, punand in discutie...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Designul lucrurilor de zi cu zi
De: Donald Arthur Norman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Deseori ne aflam in fata unei usi care nu se deschide din prima incercare. La propriu. Pentru ca trebuie sa tragem sau sa impingem, nu se stie. Sau suntem in fata unui aparat cu multe butoane si butonase, care nu stim exact la ce servesc. Eroare de...
-
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism
De: Alexander Bard, Jan Soderqvist
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor sau guvernelor. In Netocratia, Bard si Sderqvist afirma ca societatea transparenta si non-ierarhizata visata de pionierii...
-
Pe spatele servetelului
De: Dan Roam
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa rezolvam probleme si sa vindem idei prin desene Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la...
-
Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu The Tipping Point, Malcolm Gladwell a schimbat felul in care intelegem lumea. Exceptionalii (in original Outliers) va schimba felul in care intelegem succesul. Povestile despre cei care au un foarte, foarte mare succes se invart in...
-
Poate supravietui capitalismul?
De: Joseph A. Schumpeter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Volumul Poate supravietui capitalismul?, considerat de multi economisti ca fiind cea mai reusita analiza scrisa vreodata pe tema capitalismului, prezinta teoria lui Joseph A. Schumpeter cu privire la "distrugerea creatoare". Potrivit...
-
Limbajul secret al leadershipului
De: Stephen Denning
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor? Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu functioneaza in leadership si arata...
-
Viitorul managementului
De: Gary Hamel, Bill Breen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"Aceasta este o carte destinata visatorilor si oamenilor de actiune. A fost scrisa pentru toti cei care se simt sufocati de birocratie, care se tem ca "sistemul" actioneaza impotriva inovatiei, care cred, in secret, ca gatul sticlei...
-
Steve Jobs. iLeadership pentru o noua generatie
De: Jay Elliot, William S. Simon
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In iLeadership, Jay Elliot ne ofera pentru prima data oportunitatea de a-l cunoaste pe Steve Jobs asa cum doar unul dintre cei mai apropiati colaboratori ai sai a avut ocazia sa o faca. De la sedintele cu privire la dezvoltarea produselor pana in...