Buzzmarketing

De: Mark Hughes

Buzzmarketing

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-88749-4-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Buzzmarketing, de: Mark Hughes

Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo si optiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simpla evitarea mesajelor de marketing.

Cum puteti obtine rezultate mai bune din marketingul pe care l faceti? Hughes prezinta ghidul suprem n a ntelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan generarea publicitatii pe baza de rumoare o arta despre care multi vorbesc si pe care putini o nteleg cu adevarat. n cartea de fata, el si valorifica experienta proprie, ca director si consultant, dar pune n valoare si istorii inedite despre cteva produse si marci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.

Indiferent daca sunteti proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporatii, dumneavoastra trebuie sa stiti cum sa obtineti de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiti. Buzzmarketing va pune la dispozitie cele sase secrete ale reusitei, pentru a-i determina pe oameni sa vorbeasca despre produsul sau serviciul dumneavoastra, precum si o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.

Caracteristici

Titlu:

Buzzmarketing

Autor:

Mark Hughes

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Smaranda Nistor

An aparitie:

2008

Numar pagini:

300

Format:

14.5 x 20.5 cm

Buzzmarketing, de: Mark Hughes

Fragmente

Comentarii la Buzzmarketing

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Buzzmarketing unui prieten