Buzzmarketing, de: Mark Hughes
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo si optiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simpla evitarea mesajelor de marketing.
Cum puteti obtine rezultate mai bune din marketingul pe care l faceti? Hughes prezinta ghidul suprem n a ntelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan generarea publicitatii pe baza de rumoare o arta despre care multi vorbesc si pe care putini o nteleg cu adevarat. n cartea de fata, el si valorifica experienta proprie, ca director si consultant, dar pune n valoare si istorii inedite despre cteva produse si marci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.
Indiferent daca sunteti proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporatii, dumneavoastra trebuie sa stiti cum sa obtineti de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiti. Buzzmarketing va pune la dispozitie cele sase secrete ale reusitei, pentru a-i determina pe oameni sa vorbeasca despre produsul sau serviciul dumneavoastra, precum si o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.
Caracteristici
Titlu:
Buzzmarketing
Autor:
Mark Hughes
Editura:
Editura Publica
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Smaranda Nistor
An aparitie:
2008
Numar pagini:
300
Format:
14.5 x 20.5 cm
Comentarii la Buzzmarketing
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.