Client o data, client mereu, de: Chris Daffy
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii
"Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist
in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de
inteles si de aplicat, bazate pe experienta de 30 de ani in marketing, vanzari
si management a autorului. Chris Daffy scrie intr-un mod antrenant si creativ,
organizandu-si materialul in functie de cateva concepte-cheie pe care le
grupeaza sub numele glumet "Legile lui Daffy". El renunta la orice jargon si
vorbeste pe limba tuturor, fiindca serviciile pentru clienti nu inseamna pentru
el doar o strategie in afaceri, ci si un raport interactiv si reciproc
profitabil.
Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat in 1996, este cea mai
buna pledoarie pentru felul in care Daffy stie sa-si atraga si cultive clientii.
Datorita comenzilor facute in avans de oamenii de afaceri cu care a colaborat,
prima editie a disparut din librarii in mai putin de noua luni. intre timp,
Client o data, client mereu a cunoscut cateva reeditari, autorul introducand
idei noi si chiar un capitol nou, despre vanzarile online.
Caracteristici
Titlu:
Client o data, client mereu
Autor:
Chris Daffy
Editura:
Editura Publica
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Diana Maria Voicu
An aparitie:
2009
Numar pagini:
336
Format:
14.5 x 20.5 cm
Comentarii la Client o data, client mereu
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.