Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate, de: Chris Anderson
Dati afacerii un nou impuls - activati Internetul!
Devenita bestseller in doar cateva saptamani de la aparitia primei editii in limba engleza, aceasta carte e o revelatie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a incheiat. Acum, noii fauritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piata de masa la o piata de nise, iar mediul virtual canalizeaza rapid cererea, prin reteaua de nise.
Insa, in prezent, modelele de consum ale intregii piete pot fi evaluate in timp real. Si exista cai de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de productie, promovare si distributie s-au democratizat, modificand definitia a ceea ce e viabil din perspectiva comerciala. In consecinta, numarul ofertantilor online creste exponential. Economia bitului invadeaza economia atomului.
Astfel apare „distributia in coada lunga“ - acea curba a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodata la zero. Exista Cozi lungi pretutindeni - in cinematografie, moda, educatie, forta de munca, publicitate, software, muzica, produse plastice, antichitati etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizeaza diversitatea, pentru a o face disponibila. Pietele virtuale sunt, practic, nelimitate. In acest fel, nisele de piata devin profitabile.
Cartea de fata prezinta, in detaliu si cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Si propune solutii pentru actualele piete emergente.
„Chris Anderson, editorul publicatiei Wired , dezvaluie felul in care lumea digitala da o noua putere niselor... [Coada lunga] e o fascinanta meditatie asupra fenomenului si o explorare a optiunilor pentru cei care vor sa-si identifice nisa.”
The Globe and Mail
„Eu il situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeasi treapta cu Malcolm Gladwell si Clayton M. Christensen, considerand ca aceasta este una dintre cele mai importante lucrari de filozofie a afacerilor publicate in emergenta era digitala globala.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„ Coada lunga reuseste o rara performanta: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpararii si vanzarii — si ne face sa ne gandim la acesta intr-o maniera complet noua. Este o carte remarcabil de inteligenta si o perspectiva inviorator de optimista asupra noilor reguli ale lumii in care fiecare poate gasi ceva diferit de care sa se bucure.”
James Surowiecki, autorul cartii The Wisdom of Crowds
„Fara indoiala, conceptul de Coada lunga va restructura mult felul in care abordam noi economia aplicata, iar aceasta carte este o excelenta introducere in domeniu.”
Rocky Mountain News
„Tehnologia si Internetul fac lumea mai mica si mai interconectata. Coada lunga este prima carte care explica riguros cum abilitatea de a aborda pietele de nisa creeaza mari oportunitati.”
Terry Semel, CEO, Yahoo
Caracteristici
Titlu:
Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi...
Autor:
Chris Anderson
Editura:
Curtea Veche
Colectia:
Categoria cartii:
Afaceri
Tradus de:
Marius Chitosca
An aparitie:
2009
Numar pagini:
328
Format:
15×23,5 cm
Comentarii la Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.