Comunicare si Publicitate, de: Dorin Popa
Profesorul Dorin Popa este cel mai activ autor al sectiei de Jurnalistica de la universitatea ieseana. Cel de-al saselea volum in domeniu, cel de fata, abordeaza fenomenul publicitatii din perspectiva paradigmei contemporane a comunicarii. D-s? stie bine ca, asa cum comunicarea este intotdeauna dependenta de context, publicitatea este dependenta de mediul, inclusiv comunicational, in care se exercita. Din aceasta perspectiva, reface succint istoria publicitatii, ii analizeaza structura si mecanismele, pentru a incheia cu un convingator model comunicational al discursului publicitar. Analiza retoricii acestui discurs in expansiune permite autorului sa puna in lumina principalele calitati si limite ale acestuia in functie de tipurile de media - scris, vizual, audiovizual - la care recurge pentru a-si implini menirea si functiile. Prin aceasta noua carte, profesorul Dorin Popa isi reconfirma inalta expertiza nu doar in domeniul jurnalisticii in general, ci si in acest domeniu special si exploziv care a devenit publicitatea.
Liviu ANTONESEI
Caracteristici
Titlu:
Comunicare si Publicitate
Autor:
Dorin Popa
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
112
Format:
13x20 cm
Comentarii la Comunicare si Publicitate
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.