Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni, de: Jon Spoelstra
Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni. Poate ca produsul dumneavoastra nu mai este la moda. Sau poate ca n-a fost pozitionat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum sa vinzi gheata eschimosilor va ajuta sa recastigati terenul pierdut. Daca aveti un produs neprofitabil, urmati neabatut principiile despre care scrie Jon Spoelstra si veti fi uluit de rezultate.
Cartea este scrisa de fostul presedinte al initial falimentarei echipe de baschet New Jersey Nets, Jon Spoelstra. El a devenit rsponsabil pentru triplarea in numai trei ani a veniturilor echipei si pentru cresterea cu 250 a bazei de abonati la meciuri. Acolo unde toata lumea vazuse o cauza pierduta, Spoelstra a depistat o oportunitate remarcabila de a stimula un produs obosit si uzat, astfel incat sa atinga o profitabilitate fara precedent. Cartea nu se adreseaza doar celor care lucreaza in marketingul sportiv, ci trece cu succes din domeniul sportului la produsul dumneavoastra, indiferent care ar fi el.
Tehnicile perfectionate de Spoelstra se aplica oricarui produs, in orice companie. Utilizand aceste tehnici, puteti invata si dumneavoastra sa atingeti imposibilul si... sa le vindeti gheata eschimosilor.
Caracteristici
Titlu:
Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un...
Autor:
Jon Spoelstra
Editura:
Meteor Press
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2008
Numar pagini:
288
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.