Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara, de: Claude Bonnange, Thomas Chantal
Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a lui Don Juan si stimularea mecanica a lui Pavlov.
Prima sectiune a cartii trece in revista o serie de teorii despre publicitate. A doua sectiune prezinta si discuta argumente in favoarea considerarii publicitatii drept un tip specific de comunicare caracterizat de permanenta armonizare si remodelare a unor elemente provenind din domenii diferite: economie, psihologie, sociologie, comunicare etc.
Caracteristici
Titlu:
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
Autor:
Claude Bonnange, Thomas Chantal
Editura:
Trei
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Irina si Costin Popescu
An aparitie:
1999
Numar pagini:
0
Format:
Comentarii la Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.