Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

De: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Editura: Trei

An aparitie: 1999

ISBN: 973-9419-27-5

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara, de: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a lui Don Juan si stimularea mecanica a lui Pavlov.
Prima sectiune a cartii trece in revista o serie de teorii despre publicitate. A doua sectiune prezinta si discuta argumente in favoarea considerarii publicitatii drept un tip specific de comunicare caracterizat de permanenta armonizare si remodelare a unor elemente provenind din domenii diferite: economie, psihologie, sociologie, comunicare etc.

Caracteristici

Titlu:

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Autor:

Claude Bonnange, Thomas Chantal

Editura:

Trei

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Irina si Costin Popescu

An aparitie:

1999

Numar pagini:

0

Format:

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara, de: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Fragmente

Comentarii la Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara unui prieten