Economia comertului intern si international, de: Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea
In contextul actual nu mai este suficient sa incerci sa vinzi un produs. Apare tot mai pregnanta ideea vanzarii unei solutii, a unui serviciu integrat, astfel incat firma sa se poata diferentia de concurenta si sa-si justifice rolul pe piata. Cartea se adreseaza studentilor inrolati in studierea activitatilor economice si tuturor celor implicati intr-o masura mai mare sau mai mica, in activitati comerciale. Lucrarea este recomandata atat studentilor cat si specialistilor din domeniul comercial, ca o sursa de informatii si ca un document care incita la reflectii si la abordari inovatoare.
Caracteristici
Titlu:
Economia comertului intern si international
Autor:
Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea
Editura:
Uranus
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
317
Format:
16,5 x 23,5 mm
Comentarii la Economia comertului intern si international
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.