Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate, de: Francois Brune
"Fascinatia pe care o exercita reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invita intr-o lume a abundentei, in care obiectele se grabesc sa se conformeze vointei noastre. Ne promit, fiecare in parte si toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la norma, primita si consumata. Nu investim nimic esential din noi insine pentru aceasta fericire. Ce se intampla, in aceste conditii, cu semenii nostri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie ii vom ocoli, rivali in competitia euforica a placerilor de tot felul. In universul utopic al abundentei propus de publicitate, fiecare individ e un stapan - copil cu puteri discretionare.
Caracteristici
Titlu:
Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin...
Autor:
Francois Brune
Editura:
Trei
Colectia:
Categoria cartii:
Psihologie
Tradus de:
Costin Popescu
An aparitie:
1996
Numar pagini:
216
Format:
Comentarii la Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.