Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing

De: Hans Dieter Zollondz

Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing

Editura: All

An aparitie: 2000

ISBN: 973-571-693-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing, de: Hans Dieter Zollondz

Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura : I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.

Caracteristici

Titlu:

Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De...

Autor:

Hans Dieter Zollondz

Editura:

All

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

128

Format:

Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing, de: Hans Dieter Zollondz

Fragmente

Comentarii la Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing unui prieten