Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing, de: Hans Dieter Zollondz
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line. Structura : I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala II Conceptul de marketing III Intoarcerea clientului Hans Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului, instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.
Caracteristici
Titlu:
Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De...
Autor:
Hans Dieter Zollondz
Editura:
All
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2000
Numar pagini:
128
Format:
Comentarii la Fundamentele Marketingului <br />de La Ideea De Comercializare La Conceptul De Marketing
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.