Ghid esential de promovare, de: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae
Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare).
In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.
Caracteristici
Titlu:
Ghid esential de promovare
Autor:
Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
400
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la Ghid esential de promovare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.