Ghid esential de promovare

De: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae

Ghid esential de promovare

Editura: Tritonic

An aparitie: 2009

ISBN: 978-606-92275-3-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Ghid esential de promovare, de: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae

Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare).
In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.

Caracteristici

Titlu:

Ghid esential de promovare

Autor:

Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2009

Numar pagini:

400

Format:

13 x 20 cm

Ghid esential de promovare, de: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae

Fragmente

Comentarii la Ghid esential de promovare

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Ghid esential de promovare unui prieten