Ghid practic de relatii publice, de: Joe Marconi
Traducere de Camelia Cmeciu.
Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii,
solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a
publicurilor asupra companiei. Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar
atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica.
Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un
comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se
elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza. Cuprins:
Relatiile publice: arta sau stiinta? • Planul de relatii publice • Public(uri) •
Relatiile publice si mixul de marketing • „Ce”-ul si „cum”-ul
mesajului • Puterea imaginilor si a marcilor • Tipuri de campanii de marketing •
Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite • Relatiile cu angajatii: puterea din
interior • Informarea publica: imaginatie si energie • Alegerea unei agentii de relatii
publice • Relatiile publice si mass-media • Gestionarea crizelor si relatiile publice
• Portofoliul de relatii publice
Caracteristici
Titlu:
Ghid practic de relatii publice
Autor:
Joe Marconi
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2007
Numar pagini:
392
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Ghid practic de relatii publice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.