Ghid practic de relatii publice

De: Joe Marconi

Ghid practic de relatii publice

Editura: Polirom

An aparitie: 2007

ISBN: 978-973-46-0703-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Ghid practic de relatii publice, de: Joe Marconi

Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra companiei. Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica. Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza. Cuprins: Relatiile publice: arta sau stiinta? • Planul de relatii publice • Public(uri) • Relatiile publice si mixul de marketing • „Ce”-ul si „cum”-ul mesajului • Puterea imaginilor si a marcilor • Tipuri de campanii de marketing • Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite • Relatiile cu angajatii: puterea din interior • Informarea publica: imaginatie si energie • Alegerea unei agentii de relatii publice • Relatiile publice si mass-media • Gestionarea crizelor si relatiile publice • Portofoliul de relatii publice

Caracteristici

Titlu:

Ghid practic de relatii publice

Autor:

Joe Marconi

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2007

Numar pagini:

392

Format:

160 x 235 mm

Ghid practic de relatii publice, de: Joe Marconi

Fragmente

Comentarii la Ghid practic de relatii publice

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Ghid practic de relatii publice unui prieten