Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita), de: Constantin Sasu
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri –
cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global:
cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a
produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie
cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul
conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale
programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat.
Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti
international si sa actionezi local. Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea
mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea
pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in
marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva
marketingului international
Caracteristici
Titlu:
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
Autor:
Constantin Sasu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
392
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.