Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

De: Constantin Sasu

Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

Editura: Polirom

An aparitie: 2005

ISBN: 973-46-0160-1

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita), de: Constantin Sasu

Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local. Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international

Caracteristici

Titlu:

Marketing international (editia a III-a revazuta si...

Autor:

Constantin Sasu

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2005

Numar pagini:

392

Format:

160 x 235 mm

Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita), de: Constantin Sasu

Fragmente

Comentarii la Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita)

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) unui prieten