Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, de: Elena Niculescu
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.
Cuprins: Continutul si rolul social-economic al marketingului • Mediul ambiant al firmei • Piata firmei • Proiectarea cercetarilor de marketing • Metode si tehnici de culegere si analiza a informatiilor in cercetarile de marketing • Consumul, cererea si comportamentul consumatorului • Oferta de marfuri • Studierea pietei interne • Cercetarea pietelor externe • Previziunea de marketing • Strategii de piata si marketing-mix • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica promotionala • Procesul decizional de marketing • Programul de marketing
Caracteristici
Titlu:
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
Autor:
Elena Niculescu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2000
Numar pagini:
344
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.