Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

De: Elena Niculescu

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Editura: Polirom

An aparitie: 2000

ISBN: 973-683-462-x

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, de: Elena Niculescu

Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.

Cuprins: Continutul si rolul social-economic al marketingului • Mediul ambiant al firmei • Piata firmei • Proiectarea cercetarilor de marketing • Metode si tehnici de culegere si analiza a informatiilor in cercetarile de marketing • Consumul, cererea si comportamentul consumatorului • Oferta de marfuri • Studierea pietei interne • Cercetarea pietelor externe • Previziunea de marketing • Strategii de piata si marketing-mix • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica promotionala • Procesul decizional de marketing • Programul de marketing

Caracteristici

Titlu:

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Autor:

Elena Niculescu

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

344

Format:

160 x 235 mm

Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, de: Elena Niculescu

Fragmente

Comentarii la Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii unui prieten