Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet, de: Peter Burke, Asa Briggs
Traducere de Ioana Luca si Constantin Lucian.
Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si
morale. Astazi ne preocupa influenta negativa a televiziunii si a Internetului; in secolul al
XVI-lea, oamenii se temeau ca cititul va stirni emotii periculoase, mai ales la femei. Asa Briggs
si Peter Burke, doi dintre cei mai de seama specialisti in istoria culturii, prezinta multe astfel
de paralele in Mass-media. O istorie sociala . Punind accent atit pe schimbarile tehnologice, cit
si pe continuitatile in utilizarea diferitelor mijloace de comunicare, autorii ofera o excelenta
perspectiva asupra mass-media si asupra contextelor sociale si culturale in care au aparut si au
evoluat ele de-a lungul timpului, de la inventarea tiparului pina la actuala revolutie
informationala si comunicationala provocata de Internet. O carte de nelipsit atit pentru studentii
de la facultatile de jurnalism, cit si pentru cei de la istorie sau care urmeaza cursuri de studii
culturale. Cuprins: Revolutia tiparului • Mass-media si sfera publica in epoca moderna
timpurie din Europa • De la aburi la electricitate • Procese si modele • Informatie,
educatie, divertisment • Convergente
Caracteristici
Titlu:
Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet
Autor:
Peter Burke, Asa Briggs
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Jurnalism/Mass-Media
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
344
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.