PR, publicitate si new media, de: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de populatie din lumea intreaga, au ac?ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si publicitate.Volumul de fata este produsul efortului colectiv al unui grup de teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii si trateaza teme precum: PR-ul online, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral, tendinte in publicitatea online etc.
Caracteristici
Titlu:
PR, publicitate si new media
Autor:
Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
176
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la PR, publicitate si new media
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.