PR, publicitate si new media

De: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza

PR, publicitate si new media

Editura: Tritonic

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-733-374-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 8.00 RON
    pret vechi: 22.00 RON

    Cumpara acum

PR, publicitate si new media, de: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza

Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de populatie din lumea intreaga, au ac?ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si publicitate.Volumul de fata este produsul efortului colectiv al unui grup de teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii si trateaza teme precum: PR-ul online, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral, tendinte in publicitatea online etc.

Caracteristici

Titlu:

PR, publicitate si new media

Autor:

Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza

Editura:

Tritonic

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2009

Numar pagini:

176

Format:

13 x 20 cm

PR, publicitate si new media, de: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza

Fragmente

Comentarii la PR, publicitate si new media

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea PR, publicitate si new media unui prieten