PR trend - societate si comunicare, de: Delia Balaban Ioan Hosu
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii este bine reprezentat: Bucuresti, Iasi, Sibiu, Cluj-Napoca. Alaturi de numele unor specialisti din Romania se regasesc numele unor specialisti in domeniul PR si publicitate din strainatate: Germania, Italia, Spania, Portugalia.
Caracteristici
Titlu:
PR trend - societate si comunicare
Autor:
Delia Balaban Ioan Hosu
Editura:
Tritonic
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
392
Format:
13 x 20 cm
Comentarii la PR trend - societate si comunicare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.