Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

De: Charles U. Larson

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

Editura: Polirom

An aparitie: 2003

ISBN: 973-683-949-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • 46.95 RON

    Cumpara acum

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate, de: Charles U. Larson

Traducere de Odette Arhip. Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc. Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

Caracteristici

Titlu:

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

Autor:

Charles U. Larson

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2003

Numar pagini:

504

Format:

160 x 235

Persuasiunea. Receptare si responsabilitate, de: Charles U. Larson

Fragmente

Comentarii la Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Persuasiunea. Receptare si responsabilitate unui prieten

Din aceeasi categorie

ar putea sa-ti placa urmatoarele: