Strategii de relatii publice

De: Sandra Oliver

Strategii de relatii publice

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1305-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Strategii de relatii publice, de: Sandra Oliver

Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.

Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala • Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste • Bunuri tangibile si intangibile • Managementul reputatiei • Imaginea si brandingul • Identitatea corporatista • Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori • „Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul • Marketing versus productie • Gindeste global, actioneaza local • PR versus propaganda

Caracteristici

Titlu:

Strategii de relatii publice

Autor:

Sandra Oliver

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

Miruna Andriescu

An aparitie:

2009

Numar pagini:

224

Format:

135 x 200 mm

Strategii de relatii publice, de: Sandra Oliver

Fragmente

Comentarii la Strategii de relatii publice

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Strategii de relatii publice unui prieten