Strategii de relatii publice, de: Sandra Oliver
Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.
Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala • Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste • Bunuri tangibile si intangibile • Managementul reputatiei • Imaginea si brandingul • Identitatea corporatista • Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori • „Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul • Marketing versus productie • Gindeste global, actioneaza local • PR versus propaganda
Caracteristici
Titlu:
Strategii de relatii publice
Autor:
Sandra Oliver
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
Miruna Andriescu
An aparitie:
2009
Numar pagini:
224
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la Strategii de relatii publice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.