Economie » Marketing / Publicitate

  • Fa-i Sa Cumpere!

    De: Harry Washburn, Kim Wallace

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...

  •  
  • Raspunsul lor... Da!

    De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...

  •  
  • Stiinta Influentarii

    De: Kevin Hogan

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...

  •  
  • Vinde fara greseli

    De: Todd M. Duncan

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Daca vrei sa fii un maestru al vanzarilor, in loc sa dai mereu gres, trebuie sa stii ce sa nu faci.Uneori, pare mult mai eficient sa ti se spuna ce nu trebuie sa faci decat sa ti se ofere o lista intreaga cu informatii si lectii indrumatoare pe...

  •  
  • Asul Din Maneca

    De: Duane Lakin

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la...

  •  
  • Raspunsul Lor... Da!

    De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...

  •  
  • Arta Vanzarii

    De: Zig Ziglar [seria]

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    O carte scrisa pentru cei din linia intai din orice afacere: cei care fac vanzarile.Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus...

  •  
  • Speranta nu e o strategie

    De: Rick Page

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...

  •  
  • Cel Mai Bogat Om Din Babilon

    De: George S. Clason

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele parabole babilonieneale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atat subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar...

  •  
  • Fa-I sa cumpere!

    De: Harry Washburn, Kim Wallace

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...

  •  
  • Speranta Nu E O Strategie

    De: Rick Page

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...

  •  
  • Stiinta influentarii

    De: Kevin Hogan

    Editura: Amaltea, An aparitie: 2000

    Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...