Economie » Marketing / Publicitate
-
Cum sa comunici ca sa cistigi
De: Richard Denny
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Natima Mindrila. Indiferent de domeniile de interes, traim intr o lume in care insusirea comunicarii este esentiala. Cartea de fata va ajuta sa va imbunatatiti capacitatile de comunicare. „Cea mai buna carte despre vinzari scrisa...
-
Arta de a comunica si de a convinge
De: Gisele Commarmond, Alain Exiga
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Beatrice Stanciu. O prezentare in Power Point nu este suficienta pentru a va comunica ideile de afaceri. Pe linga informarea, sensibilizarea si interesarea interlocutorilor, mai e nevoie sa-i si convingeti de eficienta obiectivului...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi...
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
De: Nicolas Gueguen
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a...
-
Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru...
De: Gerald Zaltman
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Nu se afla pe stoc
-
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
De: Claude Bonnange, Thomas Chantal
Editura: Trei, An aparitie: 1999
Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a...
-
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru...
De: Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un...
-
Descopera-ti Punctele Forte In Domeniul Vanzarilor
De: Benson Smith, Tony Rutigliano
Editura: All, An aparitie: 2000
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca...
-
Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv
De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Editura: All, An aparitie: 2000
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...