Economie » Marketing / Publicitate
-
Arta Vanzarii
De: Zig Ziglar [seria]
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
O carte scrisa pentru cei din linia intai din orice afacere: cei care fac vanzarile.Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus...
-
Cel Mai Bogat Om Din Babilon
De: George S. Clason
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele parabole babilonieneale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atat subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar...
-
Speranta Nu E O Strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Fa-i Sa Cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Stiinta Influentarii
De: Kevin Hogan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...
-
Asul Din Maneca
De: Duane Lakin
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la...
-
Raspunsul Lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Succesul In Vanzari
De: Denny Richard
Editura: CH Beck, An aparitie: 2003
Cartea este un adevarat manual pentru agentii de vanzari si prezinta, intr-un stil captivant si accesibil, principii de baza, tehnici verificate si stratageme referitoare la:- ce inseamna vanzarea de perspectiva si cum iti castigi clientii pe...
-
Targurile, Expozitiile si Conventiile
De: Zamfir Moise
Editura: CH Beck, An aparitie: 2002
Lucrarea isi propune sa ofere cat mai multe cunostinte si notiuni practice utile, de ordin tehnic, organizational si de marketing, intr-un cadru unitar, care sa permita tuturor celor implicati in domeniu ? expozantilor, vizitatorilor...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
Un fiu al publicitatii
De: Jacques Seguela
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al...
-
Metode de publicitate testate
De: John Caples
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul...
-
Marketing direct pe intelesul tuturor
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar...
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...