Economie » Marketing / Publicitate
-
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si...
-
Cum sa te vinzi - Tactica psihologica in vanzari
De: Kevin Hogan
Editura: Antet, An aparitie: 2004
'Aceasta carte acopera toata gama vanzarilor, de la strangerile de mana pana la strangerile de inima. De la limbajul hipnotic pana la cuvintele secrete. De la legile pe care le puteti aplica pana la strategiile pe care ardeti de nerabdare sa le...
-
Cercetarea de marketing
De: Petre Datculescu
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul...
-
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2003
“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu...
-
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
De: Eva-Cristina Petrescu
Editura: Uranus, An aparitie: 2009
Cuprins: - Introducere in marketing - Mediul de marketing si piata intreprinderii - Comportamentul consumatorului - Cercetarea de marketing - Politica de marketing - Planificarea si controlul activitatii de marketigului - Aplicatii
-
Manual de e-marketing. Ghid indispensabil pentru...
De: Matt Haig
Editura: Rentrop & Straton, An aparitie: 2005
-
Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri
De: Kevin Roberts
Editura: Business Media Group, An aparitie: 2006
-
Economia comertului intern si international
De: Andreea Simona Saseanu, Carmen Eugenia Costea
Editura: Uranus, An aparitie: 2009
In contextul actual nu mai este suficient sa incerci sa vinzi un produs. Apare tot mai pregnanta ideea vanzarii unei solutii, a unui serviciu integrat, astfel incat firma sa se poata diferentia de concurenta si sa-si justifice rolul pe piata...
-
Cartea rosie a vanzarilor - Cum sa vinzi bine oricand - 2...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: Niculescu, An aparitie: 2007
-
Cercetari de marketing -Tratat
De: Iacob Catoiu
Editura: Uranus, An aparitie: 2009
Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice. Dupa cum se cunoaste, implementarea...