Economie » Marketing / Publicitate
-
Raspunsul lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
Raspunsul Lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Stiinta Influentarii
De: Kevin Hogan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...
-
Psihologia Persuasiunii
De: Robert B. Cialdini
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor...
-
Cum sa vinzi orice oricui
De: Joe Girard
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
As in vanzari Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Acest volum este consacrat in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru stapanirea tacticilor...
-
Mari succese ale unor branduri renumite
De: Matt Haig
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul...