Economie » Marketing / Publicitate
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
De: Sergio Zyman, Armin Brott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit...
-
Marketingul Motivational
De: Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing, An aparitie: 2008
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet...
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...
-
Marketing direct pe intelesul tuturor
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar...
-
Metode de publicitate testate
De: John Caples
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul...
-
Un fiu al publicitatii
De: Jacques Seguela
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al...
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Targurile, Expozitiile si Conventiile
De: Zamfir Moise
Editura: CH Beck, An aparitie: 2002
Lucrarea isi propune sa ofere cat mai multe cunostinte si notiuni practice utile, de ordin tehnic, organizational si de marketing, intr-un cadru unitar, care sa permita tuturor celor implicati in domeniu ? expozantilor, vizitatorilor...
-
Succesul In Vanzari
De: Denny Richard
Editura: CH Beck, An aparitie: 2003
Cartea este un adevarat manual pentru agentii de vanzari si prezinta, intr-un stil captivant si accesibil, principii de baza, tehnici verificate si stratageme referitoare la:- ce inseamna vanzarea de perspectiva si cum iti castigi clientii pe...
-
Raspunsul Lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Asul Din Maneca
De: Duane Lakin
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Acestea sunt cuvintele cu ajutorul carora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experienta in psihologia industrial-organizationala, isi deschide pledoaria pentru utilizarea si intelegerea temeinica a tehnicilor practice care stau la...
-
Fa-i Sa Cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...