- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...
-
Economie politica (partea I)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Managementul activitatii de mentenanta
De: Ion Verzea, Marc Gabriel, Daniel Richet
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
In ultimii ani, economia mondiala, teatrul unei adevarate minirevolutii industriale, a impus acoperirea unei functii importante, si anume implementarea unui serviciu de mentenanta, oferind posibilitatea de a anticipa defectiunile si de a planifica...
-
Managementul de succes
De: Adriana Prodan
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de...
-
Management international si relatii economice...
De: Camelia Dumitriu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Obiectivul acestei lucrari consta in sensibilizarea managerilor din intreprinderile romanesti asupra rolului si importantei managementului international, ca urmare a schimbarilor dinamice aparute in toate dimensiunile - politica, economica si sociala...
-
Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. I...
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor...
-
Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. II...
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor...
-
Economie si finante publice
De: Nicolae Hoanta
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza, pe de o parte, fundamentele, dimensiunile si consecintele economice ale politicilor publice si, pe de alta parte, modul de finantare si de gestionare a acestor politici. Structurata in doua parti consacrate, respectiv...
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Performanta firmei. Abordare transdisciplinara in analiza...
De: Bogdan Constantin Andronic
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza profitul si rentabilitatea unei intreprinderi mici, in termeni de eficienta si performanta, precum si modalitatile de evaluare a riscului si a sanselor de crestere economica in cadrul unei economii de piata.Cuprins: Profitul si...