- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Economie sociala si antreprenoriat. O analiza a sectorului...
De: Mihaela Vlasceanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
In contextul schimbarilor produse in ultimele decenii in modul de organizare a societatii postindustriale, una dintre temele ce au suscitat un interes substantial de cercetare este analiza institutiilor si organizatiilor incluse in sectorul nonprofit...
-
50 de experimente privind psihologia managerului. Cum sa...
De: Patrick Amar
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Ce fel de manager sinteti? Cum gestionati personalitatile dificile si stresul? Sinteti stapin pe situatie? Cele 50 de experimente in psihologie clinica, sociala si organizationala, raspund la aceste intrebari si explica mecanismele de aparare...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Capitalismul incotro? Criza economica, mersul ideilor...
De: Daniel Daianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Capitalismul incotro? contine studii, articole si interviuri publicate de autor in ultimii ani. Tema generala a lucrarii este dinamica sistemului economiei de piata deschise – a capitalismului, textele examinind miscarea launtrica a capitalismului...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
50 experimente in psihologie privind economiile si...
De: Mickael Mangot
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
De: Nicolas Caron
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra...
-
Organizatia publica. Teorie si management
De: Bogdan Bacanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici sau a altor categorii de angajati – inclusiv manageri – ai unor organizatii cum ar fi regiile, companiile nationale, dar si...
-
Cum sa fii un bun manager
De: Jo Owen
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Managementul necesita inteligenta, relatii optime cu subordonatii si fler in privinta politicii organizationale. Daca sinteti manager si doriti sa va imbunatatiti performantele sau daca aspirati la o cariera de conducere, volumul va poate ajuta sa va...
-
Tratat de comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate...