- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Pentru O Casa Din Piatra. Povestea Ginei
De: Gina French, Andrew Crofts
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Cat De Plina Ti-e Galeata?
De: Tom Rath, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Managementul Proiectelor
De: Wolfgang Lessel
Editura: All, An aparitie: 2000
Managementul proiectelor nu este scrisa pentru specialistii in domeniul proiectelor. Insa o veti gasi foarte utila daca sunteti student, manager sau aveti oricare alta ocupatie si doriti sa aflati esentialul despre cum se alcatuieste un proiect...
-
Tehnici De Negociere. Pregatirea, Strategiile folosite si...
De: Astrid Heeper; Michael Schmidt
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea este o incursiune in lumea complexa si uneori foarte dura a negocierilor. Negocierile sunt prezente peste tot in viata de zi cu zi, iar capacitatea de a le face fata cu succes iti va deschide toate usile. Negocierea reusita incepe cu...
-
Negociaza Inteligentsecretele Unei Negocieri De Succes
De: Nicholas Reid Schaffzin
Editura: All, An aparitie: 2000
Negociaza inteligent te va invata tot felul de tehnici utile pentru a castiga o pozitie avantajoasa in negocieri. Negocierile sunt prezente peste tot in viata de zi cu zi: negociezi cu sefii, cu subalternii, cu partenerul de viata, cu parintii, cu...
-
Companii Mici. Profituri Maricum Sa Sporesti...
De: Nick Rampley-Sturgeon
Editura: All, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza toate aspectele derularii unei afaceri care ii pot afecta succesul si profitul. Aceasta carte te va ajuta sa evaluezi potentialul de dezvoltare a firmei tale – adoptarea unei singure idei din fiecare capitol poate fi decisiva...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...
-
Calea Gallup. Economia Emotionala. calea Sigura Catre...
De: Dr.Curt Coffman. Dr.Gabriel Gonzalez - Molina
Editura: All, An aparitie: 2000
In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost...
-
Managementul Timpului Sau Cum Ne Stabilim Prioritatile
De: Stephen Covey
Editura: All, An aparitie: 2000
Covey a dat lovitura cu acest volum. E o carte esentiala. Orice om poate beneficia de pe urma unei asemenea lecturi. Larry King Profunda si de mare forta, cartea aduce lumina in semi-bezna tehnicilor traditionale privind time management-ul. In...
-
Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv
De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Editura: All, An aparitie: 2000
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail...
-
Descopera-ti Punctele Forte In Domeniul Vanzarilor
De: Benson Smith, Tony Rutigliano
Editura: All, An aparitie: 2000
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca...
-
Planificarea Afacerii. Ghid De Start
De: BUTLER DAVID
Editura: All, An aparitie: 2000
Intr-un studiu recent al SFEDI (Initiativa de Dezvoltare a Intreprinderii – Firma Mica) – realizat pe baza unei anchete implicand 486 de bancheri si contabili – este mentionata lipsa de planificare drept cauza cea mai frecventa a...
-
Dezvoltarea Afacerii. Strategia Pentru Mica Întreprindere
De: David Butler Trad.I. Harnata, Lucian Daniel
Editura: All, An aparitie: 2000
Dezvoltarea afacerii constituie o carte necesara si accesibila tuturor celor care doresc sa-si dezvolte o afacere. Ea reprezinta, de asemenea, un nepretuit ghid pentru directorii-proprietari ai intreprinderilor mici. Toate afacerile cunosc cateva...