In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Managementul activitatii de mentenanta
De: Ion Verzea, Marc Gabriel, Daniel Richet
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
In ultimii ani, economia mondiala, teatrul unei adevarate minirevolutii industriale, a impus acoperirea unei functii importante, si anume implementarea unui serviciu de mentenanta, oferind posibilitatea de a anticipa defectiunile si de a planifica...
-
Managementul de succes
De: Adriana Prodan
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de...
-
Management international si relatii economice...
De: Camelia Dumitriu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Obiectivul acestei lucrari consta in sensibilizarea managerilor din intreprinderile romanesti asupra rolului si importantei managementului international, ca urmare a schimbarilor dinamice aparute in toate dimensiunile - politica, economica si sociala...
-
Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. I...
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor...
-
Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. II...
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor...
-
Economie si finante publice
De: Nicolae Hoanta
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza, pe de o parte, fundamentele, dimensiunile si consecintele economice ale politicilor publice si, pe de alta parte, modul de finantare si de gestionare a acestor politici. Structurata in doua parti consacrate, respectiv...
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Performanta firmei. Abordare transdisciplinara in analiza...
De: Bogdan Constantin Andronic
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza profitul si rentabilitatea unei intreprinderi mici, in termeni de eficienta si performanta, precum si modalitatile de evaluare a riscului si a sanselor de crestere economica in cadrul unei economii de piata.Cuprins: Profitul si...
-
Cum dialogam si cum convingem
De: Alain Brule
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Aveti dificultati in a comunica, de exemplu, cu un prieten incapatinat, cu un copil mofturos, cu un sef prea ocupat, cu un client suspicios, cu un interlocutor nereceptiv? Nu reusiti sa obtineti ceea ce credeati ca puteti obtine prin dialog? Iata...
-
Managementul in industria cartii
De: Felicia Cornelia Tuta
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Cartea este un produs special. Industria cartii este unul dintre domeniile vietii economice cu adinci implicatii in destinul oamenilor si al natiilor. Aceasta lucrare reprezinta un semnal de alarma pentru constientizarea pericolului pe care ignorarea...
-
Fiscalitate si contabilitate in cadrul firmei (ed. a II-a)
De: Costel Istrate
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Dupa o introducere in dreptul fiscal, autorul se concentreaza asupra firmei: in ce masura poate aceasta sa gestioneze variabila fiscala, astfel incit sa fie evitat conflictul dintre interesul propriu, cel al proprietarilor sai si fisc. Apoi, in...