- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Management international si relatii economice...
De: Camelia Dumitriu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Obiectivul acestei lucrari consta in sensibilizarea managerilor din intreprinderile romanesti asupra rolului si importantei managementului international, ca urmare a schimbarilor dinamice aparute in toate dimensiunile - politica, economica si sociala...
-
Managementul de succes
De: Adriana Prodan
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de...
-
Managementul activitatii de mentenanta
De: Ion Verzea, Marc Gabriel, Daniel Richet
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
In ultimii ani, economia mondiala, teatrul unei adevarate minirevolutii industriale, a impus acoperirea unei functii importante, si anume implementarea unui serviciu de mentenanta, oferind posibilitatea de a anticipa defectiunile si de a planifica...
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Economie politica (partea I)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...
-
Criza celor douazeci de ani (1919-1939): o introducere in...
De: E. H. Carr
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O lucrare clasica in domeniul relatiilor internationale, Criza celor douazeci de ani dezvolta teme ce si-au pastrat relevanta in problematica puterii politice si a distributiei acesteia in ordinea mondiala contemporana. Sint prezentate concepte...
-
Puterea: de ce unii reusesc sa o obtina, iar altii nu
De: Jeffrey Pfeffer
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul performantelor profesionale? Aceasta conceptie este gresita, ne arata Jeffrey Pfeffer, si multi dintre noi nu intelegem factorii reali care contribuie la succesul...
-
23 de lucruri care nu ti se spun despre capitalism
De: Ha-Joon Chang
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O demistificare stralucita a unor mituri ale capitalismului. (John Gray, The Observer ) Discipol al lui Joseph Stiglitz si unul dintre cei mai iconoclasti economisti ai prezentului, Ha-Joon Chang demonteaza citeva dintre miturile...
-
Lumea in criza. Erorile sistemului
De: Cristina Peicuti
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Criza financiara actuala constituie o preocupare constanta a specialistilor in economie si finante, care incearca sa gaseasca solutii pentru a o depasi. Pe baza experientei autoarei in domeniul bancar, volumul face o analiza a pietei financiare...
-
Razboiul, pacea si relatiile internationale. O introducere...
De: Colin S. Gray
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Razboiul si teama de razboi sint principalii factori care au influentat istoria epocii moderne – de la Revolutia Franceza la confruntarile de dupa 11 septembrie 2001. Pornind de la teza conform careia recursul la forta si amenintarea cu forta...