- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Ascensiunea si declinul planificarii strategice
De: Henry Mintzberg
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
"Preferata mea printre cartile de management din ultimii 25 de ani? Nu-i nevoie de nici un concurs. Ascensiunea si decaderea planificarii strategice, de Henry Mintzberg." - Tom Peters A fi impotriva curentului este trade mark-ul lui Henry...
-
Simply Better
De: Patrick Barwise, Sean Meehan
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere...
-
Aisbergul nostru se topeste
De: John P. Kotter, Holger Rathgeber
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Schimbarea si succesul in orice conditii Cea mai bine vanduta carte in clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek Aisbergul nostru se topeste este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in...
-
Funky business
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Talentul face capitalul sa danseze Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai...
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...
-
Karaoke Capitalism
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Management pentru omenire Dupa o indelung asteptata continuare a best-sellerului international Funky Business, Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom lanseaza un nou manifest despre cum sa reusim in lumea capitalismului de tip karaoke. Economia...
-
Marketing direct pe intelesul tuturor
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar...
-
Metode de publicitate testate
De: John Caples
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul...
-
Un fiu al publicitatii
De: Jacques Seguela
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al...
-
The Tipping Point
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a ntelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor n moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se...
-
Matsushita Leadership
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Ce avem de nvat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiratie ale timpului sau. Realizarile sale ca lider, autor, educator, filantrop si inovator al...
-
Business Minds
De: Tom Brown / Stuart Crainer / Des Dearlove / Jorge N. Rodrigues
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Intra n mintea celor mai mari gnditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul n care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul n care acestea concureaza ntre ele; ideile pot...
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Jack: Dintr-o bucata
De: Jack Welch / John A. Byrne
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur sef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat managerul secolului. n cariera sa de doua decenii la conducerea General Electric, Jack Welch a sfidat conceptiile traditionale, transformnd o...