- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Comunicare si resurse umane
De: Viorica Aura Paus
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii sale se bazeaza pe comunicare. Iata o noua abordare a managementului resurselor umane pe care o propune Viorica Paus, din...
-
Interviul de angajare. Cum sa raspunzi inteligent la orice...
De: Susan Hodgson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Ioana Aneci. Cuvint inainte de Georgeta Panisoara. Un interviu de angajare poate fi destul de incomod, mai ales din cauza elementelor care tin de neprevazut, dar si de insuficienta pregatire pentru aceasta intilnire...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Lucrul in echipa. Lectii practice
De: Michael A. West
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Traducere de Laura Morosanu. Lucrul in echipa este esential pentru atingerea performantei si realizarea obiectivelor propuse. Alcatuirea si consolidarea echipelor reprezinta procese care impun un efort considerabil si cunoasterea profunda a...
-
Rezolvarea dificultatilor de comunicare
De: Fabrice Lacombe
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Traducere de Alina Pelea. Sa gasesti atitudinea si cuvintele potrivite nu este intotdeauna usor. Ne confruntam zilnic cu situatii de comunicare in care ne este greu sa spunem sau sa facem anumite lucruri, complicindu-ne relatiile cu cei din...
-
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si...
De: Cristina Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la...
-
Leadership si management
De: Mielu Zlate
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
O abordare a problematicii leadership-ului din perspectiva psihologica, lucrarea constituie o sinteza a controversatelor teorii emise de-a lungul timpului cu privire la „arta”/stiinta de a conduce. Autorul analizeaza teorii, conceptii...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...
-
Politica sociala romaneasca intre saracie si globalizare
De: Marian Preda
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Domeniul politicilor sociale este relativ nou pentru Romania. El pare accesibil tuturor pentru ca trateraza teme care se refera la o realitate cunoscuta de multi (saracie, asistenta sociala, pensii, somaj, grupuri sociale excluse), despre care se...