In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Economie politica (partea I)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...
-
Reconstructia Societatii Romanesti Prin Audiovizual
De: Ion Stavre
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
"Autorul are avantajul de a cunoaste in amanunt mecanismele intime ale manipularii prin care transferul de informatie se opereaza inevitabil in functie de un filtru: politic sau economic. Pentru ca in tara noastra puterea simbolica s-a regenerat...
-
Perspectiva de pilot si alte secrete ca sa te inalti...
De: John Michael Magness
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Alegand aceasta carte, alegi sa te avanti spre ceruri, sa te ridici deasupra celorlati cu pricepere, curaj si incredere, asa cum o face un pilot. Vei invata sa "zbori" deasupra competitorilor. Tinteste cat mai sus, acolo este mai putina...
-
Negocierea de Gherila
De: Jay Conrad Levinson, Mark S.A. Smith si Orvel Ray Wilson
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Arme si tactici necoventionale pentru a obtine ce iti doresti indiferent cine iti sunt partenerii de negociere. Multe idei sunt dezvaluite in aceasta carte pentru prima data. Nu le-am impartasit decat clientilor nostri, care au platit zeci de mii de...
-
Inoata alaturi de rechini fara sa fii mancat de viu
De: Harvey Mackay
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2001
Sa vinzi mai bine, sa conduci mai bine, sa motivezi mai bine, sa negociezi mai bine depasind concurentii. Acest curs intensiv de autodezvoltare scris de multimilionarul american Harvey Mackay este numai pentru dumneavoastra. Nu veti dori ca aceia...
-
Gradina Vanzarilor. Patru pasi simpli pentru succesul in...
De: Alan Vengel, Greg Wright
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent...
-
Cum sa vinzi orice oricui
De: Joe Girard
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti...
-
Psihologia Persuasiunii
De: Robert B. Cialdini
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor...
-
Cartea Despre Vanzari
De: Tom Hopkins
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2000
Prospectarea, Contactele, Calificarea, Obiectiile si Finalizarea Vanzarii. Acestea sunt etapele vanzarii tratate pana la cel mai mic detaliu in acest manual al profesionistului in vanzari. Daca sunteti hotarat sa renuntati la...