Jurnalism
-
Marketing politic in Romania - inainte si dupa 1989
De: Alexandra Bardan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2003
Lucrarea isi propune sa schiteze o istorie a comunicarii politice in Romania pornind de la ipoteza ca schimbarea de regim politic din 1989 reprezinta momentul in care se efectueaza si trecerea de la tehnicile de "propaganda" la cele de "marketing...
-
O america infricosatoare
De: Behr Edward
Editura: Humanitas, An aparitie: 2004
De peste un secol si jumatate, America este pentru restul lumii intruchiparea ideii de democratie. Ce poate fi atunci 'infricosator' in aceasta tara construita anume pentru ca libertatile individului sa nu poata fi nicicind in suferinta? Nu cumva...
-
Mass media si schimbarea politica in Romania
De: Valentina Marinescu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2004
In mod direct, studiul de fata a cautat sa raspunda la doua "provocari" explicative dominante in dezbaterile romanesti actuale:a) Accentuarea excesiva a importantei comunicarii de masa in plan politic - ca resursa de legitimare a acestui tip de...
-
Stiinta comunicarii
De: Cuilenburg Van .J; Scholten O; Noomen W. G
Editura: Humanitas, An aparitie: 2004
Lucrare de sinteza si totodata manual, stiinta comunicarii este o abordare sistematica a uneia dintre cele mai dinamice discipline moderne, impulsionata permanent de evolutia tehnologica si de curiozitatea omeneasca. Autorii, experti olandezi in...
-
Jurnalismul sportiv. O introducere
De: Phil Andrews
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Primul ghid pentru jurnalistul sportiv care apare in Romania. Traducere de Alina Mariut. Sportul, domeniul cu cea mai rapida dezvoltare in mass-media, nu mai este exilat in ultimele pagini ale ziarelor. Actuala si foarte atractiva, cartea...
-
Mecanisme ale propagandei in discursul de informare. Presa...
De: Luminita Rosca
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Cum a actionat propaganda comunista prin intermediul presei si cum s-au perpetuat mecanismele acesteia in presa de dupa decembrie 1989? Lucrarea ofera un raspuns documentat si sistematic la aceste intrebari, expunind, in prima sa parte...
-
Despre televiziune
De: Pierre Bourdieu
Editura: Art, An aparitie: 2007
Volumul de fata cuprinde doua cursuri televizate, tinute la College de France, care infatiseaza, intr-o forma clara si sintetica, cele mai recente achizitii ale cercetarii asupra televiziunii. Primul ( Platoul si culisele lui ) demonteaza mecanismele...
-
Homo videns. Imbecilizarea prin televiziune si...
De: Giovanni Sartori
Editura: Humanitas, An aparitie: 2008
Prodigios in inventarea unor sintagme plastice, Giovanni Sartori pune in "Homo videns" toata luciditatea analitica si tot talentul polemic pentru a trage semnalul de alarma: omul crescut in fata televizorului, dominat de video-cultura, risca sa...
-
Ecranul global
De: Gilles Lipovetsky, Jean Serroy
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Departe de a insemna moartea celei de-a saptea arte, epoca ecranului omniprezent inregistreaza cea mai importanta mutatie cunoscuta de cinematografie. Aceasta nu doar se transforma in hipercinema, ci devine generatoarea unei lumi si, implicit, a unei...
-
Ghidul mass-mediei romanesti 2009
De:
Editura: House of Guides, An aparitie: 2008
„Ghidul mass-mediei romanesti", ajuns la a V-a editie, este un produs unicat in peisajul editorial romanesc. Numita de Emil Hurezeanu „cartea de telefon a presei romanesti", lucrarea cuprinde cea mai completa baza de date despre mass-media din...
-
Ghid de exprimare corecta in presa
De: Mona Moldoveanu Pologea
Editura: Centrul pentru Jurnalism Independent, An aparitie: 2009
Cartea a aparut cu spijinul Administratiei Fondului Cultural National Lucrarea de fata prezinta principalele dificultati gramaticale ale limbiii romane si cele mai frecvente greselei care apar in presa scrisa si audiovizuala; ea duce la cunostinta...