Relatii publice / Comunicare
-
Reglementarea activitatii de lobby. In anticamera...
De: Horja Aurelian , Mihaileanu Liviu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2009
Lucrarea doreste sa vina in sprijinul demitizarii caracterului ocult al activitatii de lobby prin definirea exhaustiva, prezentarea tehnicilor folosite in cadrul acestei activitati, clarificarea aspectelor privind incadrarea juridica a...
-
Comunicarea. Perspective actuale
De: Philippe Cabin, Jean-Francois Dortier
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu prietenii la cele de la serviciu, de la telefonul mobil la Internet, comunicarea este omniprezenta si esentiala in societatea actuala. De multe ori insa ea este afectata de...
-
Limba de lemn in presa
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea de fata reprezinta pentru mine nu numai un demers stiintific, ci si unul afectiv. In mai 1977, publicasem, in revista Viata studenteasca, articolul Cum vorbim in sedinte (repede preluat si de Echinox, o luna mai tarziu, ambele reviste fiind...
-
Ghid esential de promovare
De: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria...
-
Jurnalism romanesc in exil si diaspora
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Dupa Revolutia din 1989, recuperarea valorilor exilului romanesc a devenit o prioritate a culturii nationale. In acest context se inscrie si Simpozionul national de jurnalism, organizat la Cluj-Napoca, in luna octombrie 2009, ale carui lucrari sunt...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...
-
Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in...
De: Laura Marusca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, politice sau religioase) pot genera si in...
-
Interviul: recurs la memoria culturala
De: Gabriela Rusu Pasarin
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o...
-
Legea Domnului contra libertatii oamenilor
De: Jean-Louis Schlegel
Editura: Runa, An aparitie: 2006
Legea Domnului ... este una dintre acele carti document, extrem de bine lucrate, expunand, dupa modelul lucrarilor politologice occidentale din ultima perioada, o serie de idei si argumente inedite, uneori de-a dreptul socante, fara a face nici un...
-
Confuzii, greseli, prostii si rautati in limba romana, azi
De: Tatiana Slama-Cazacu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
De ce o noua carte? Pentru ca am considerat ca este o obligatie, chiar o datorie a mea nu numai stiintifica, sau ca aplicare a principiilor pe care le-am promovat de zeci de ani, ci s moral-social-civica, eventual politica in sensul corect. Am...
-
Logica manipularii: 33 de tehnici de manipulare politica...
De: Stefan Stanciugelu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Cine poate spune astazi ca Poporul controleaza Puterea? Votul este instrumentul prin care se redistribuie locuri si pozitii de putere si de acces la resursele de supravietuire ale unei comunitati pentru o perioada de timp limitata.Capital social...
-
Totul despre relatiile publice. Editia a II-a
De: Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai recente tendinte ale comunicarii, a doua editie a lucrarii integreaza...
-
PR cu buget restrans
De: Leonard Saffir
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti...
-
Sfera publica si imaginea politica
De: Coman Claudiu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Desi crearea imaginii a facut parte din studiul politicii de foarte mult timp, in ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Exista doua teorii majore in crearea imaginii: una subliniaza calitatile...
-
Comunicarea virtuala
De: Ileana Rotaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
In momentul de fata, scoala romaneasca este supusa unei serii de provocari din diverse domenii.La nivel epistemologic, comunicarea virtuala si impactul noilor tehnologii informationale si comunicationale reprezinta una dintre aceste provocari pe care...