Relatii publice / Comunicare
-
Totul despre relatiile publice. Editia a II-a
De: Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai recente tendinte ale comunicarii, a doua editie a lucrarii integreaza...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...
-
Pragmatica ironiei. Studiu asupra ironiei in presa scrisa...
De: Elena Negrea
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Cartea Pragmatica ironiei. Studiu asupra ironiei in presa scrisa romaneasca cuprinde o analiza riguroasa si complexa a uneia dintre cele mai discutate figuri de limbaj si gandire – ironia. Autoarea analizeaza ironia verbala din perpectiva teoriei...
-
Comunicarea interna in organizatii
De: Diana Maria Cismaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
O incursiune in formele si tipurile de comunicare interna in organizatii, oferind o perspectiva de ansamblu asupra posibilitatilor de analiza si de interventie. Lucrarea ofera instrumente utile pentru specialistii in comunicare si domenii conexe, dar...
-
Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in...
De: Laura Marusca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Lucrarea porneste de la premisa conform careia aproximativ 90% din conflictele din societatea moderna au la baza deficiente comunicationale. Barierele comunicationale de orice fel (culturale, lingvistice, politice sau religioase) pot genera si in...
-
Sfera publica si imaginea politica
De: Coman Claudiu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Desi crearea imaginii a facut parte din studiul politicii de foarte mult timp, in ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Exista doua teorii majore in crearea imaginii: una subliniaza calitatile...
-
Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
„Cartea Adelei Rogojinaru deschide o perspectiva originala asupra unui domeniu cu istorie recenta si cu o crestere spectaculoasa printre disciplinele universitare. Este o sinteza densa, alerta, reprezentand o excelenta baza didactica pentru...
-
Interviul: recurs la memoria culturala
De: Gabriela Rusu Pasarin
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o...
-
Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii...
De: Larisa Toader
Editura: Universul Juridic, An aparitie: 2010
-
Comunicarea. Perspective actuale
De: Philippe Cabin, Jean-Francois Dortier
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu prietenii la cele de la serviciu, de la telefonul mobil la Internet, comunicarea este omniprezenta si esentiala in societatea actuala. De multe ori insa ea este afectata de...
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...
-
Fondurile europene
De: Alina Bargaoanu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Nici un discurs public despre integrarea europeana, despre responsabilitatile Romaniei ca stat membru, despre administratia publica, mediul rural...
-
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
De: Cristina Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de...
-
Branding Romania. Cum (ne)promovam imaginea de tara
De: Alina Dolea, Adriana Tarus
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2009
„Salut cu entuziasm aparitia acestei carti, atat din postura de ambasador, care opereaza permanent cu imaginea propriei tari, cat si din aceea de pionier al diplomatiei publice in Romania, care se bucura ca, dupa ani de zile in care s-a perorat...
-
Comunicare si cultura organizationala
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze de disensiune si tensiune sociala...