Relatii publice / Comunicare
-
Forta brandului
De: William J. Mcewen
Editura: All, An aparitie: 2000
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu...
-
Comunicarea de criza
De: Libaert Thierry
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate...
-
Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
De: Sorin Tudor
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
„increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica...
-
Comunicare mediatica
De: Delia Balaban
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui...
-
PR trend - societate si comunicare
De: Delia Balaban Ioan Hosu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din...
-
Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
De: Irina Stanciugelu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Pe parcursul documentarii, realizand o sinteza a campului teoretic ce abordeaza realitatea culturala si sociala postmoderna din perspectiva comunicarii, autoarea a observat ca majoritatea studiilor se construiesc pe doua planuri distincte. Primul...
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...
-
Antropologie politica
De: Nicolae Frigioiu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Antropologia politica este o disciplina de granita din sistemul stiintelor politice care studiaza, dintr-o perspectiva comparativa, geneza si evolutia formelor si institutiilor politice precum si modalitatile de organizare a comunitatilor politice...
-
Discursul puterii
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Puterea atrage. Cu cat este mai mare, cu atat eforturile pentru amplificarea ei sunt mai consistente. Puterea este considerata un triumf al personalitatii, este vazuta adesea ca o incununare a geniului individului sau grupului. Nu exista, se pare...
-
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
De: Cristina Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de...
-
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea...
De: Andy Green
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a...
-
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
De: Anne Gregory
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il...
-
Strategii de relatii publice
De: Sandra Oliver
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice...
-
Comunicare Interpersonala
De: Irena Chiru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2000
Volumul va oferi definitiile comune pentru o seama de concepte, sintagme intrate deja in uzul comunitatii stiintifice de la noi, dar care nu de putine ori primesc semnificatii diferite. Dictionarul de sociologie, cum este cel publicat la ed. Babel...
-
Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
„Cartea Adelei Rogojinaru deschide o perspectiva originala asupra unui domeniu cu istorie recenta si cu o crestere spectaculoasa printre disciplinele universitare. Este o sinteza densa, alerta, reprezentand o excelenta baza didactica pentru...