Relatii publice / Comunicare
-
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
De: Anne Gregory
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il...
-
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea...
De: Andy Green
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a...
-
Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
De: Cristina Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de...
-
Discursul puterii
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Puterea atrage. Cu cat este mai mare, cu atat eforturile pentru amplificarea ei sunt mai consistente. Puterea este considerata un triumf al personalitatii, este vazuta adesea ca o incununare a geniului individului sau grupului. Nu exista, se pare...
-
PR, publicitate si new media
De: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea...
-
Fondements de la communication des organisations
De: Adela Rogojinaru si Arlette Bouzon
Editura: Tritonic, An aparitie: 2007
-
Ziua agentiilor de presa editia 3
De: ***
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune...
-
Antropologie politica
De: Nicolae Frigioiu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Antropologia politica este o disciplina de granita din sistemul stiintelor politice care studiaza, dintr-o perspectiva comparativa, geneza si evolutia formelor si institutiilor politice precum si modalitatile de organizare a comunitatilor politice...
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...
-
Comunicare, televiziune, democratie
De: Patrick Lecomte
Editura: Tritonic, An aparitie: 2004
Pentru ca se situeaza in inima enigmei legaturii sociale si politice, comunicarea este si un mecanism-cheie al democratiei. Pare astazi sa se deregleze sub socul unei revolutii televizuale care face din reprezentarea democratica un spectacol: cel...
-
Comunicare interpersonala editita 2
De: Irena Chiru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin...
-
Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
De: Irina Stanciugelu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Pe parcursul documentarii, realizand o sinteza a campului teoretic ce abordeaza realitatea culturala si sociala postmoderna din perspectiva comunicarii, autoarea a observat ca majoritatea studiilor se construiesc pe doua planuri distincte. Primul...
-
Comunicarea in situatii de criza (ed II)
De: Arlette Bouzon
Editura: Tritonic, An aparitie: 2000
Cooperarea intre actorii implicati intr-un proiect este o necesitate. Acest lucru nu este totuøi evident si constituie o problema recurenta si un obiectiv mereu amenintat. Locul comunicarii in procesul de concepere apare ca determinant chiar daca ii...