Relatii publice / Comunicare
-
Comunicarea de criza
De: Libaert Thierry
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate...
-
Cum sa comunici cu oricine
De: Leil Lowndes
Editura: Amsta Publishing, An aparitie: 2008
92 de reguli de comportament pentru un succes garantat Nu numai ca vei sparge gheata, ci ii vei impresiona pe ceilalti cu noile tale abilitati. - LARRY KING Cel mai bun ghid pentru cei isteti un instrument indispensabil in conversatii...
-
New Media (editie noua)
De: Dorina Gutu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Premiera pe piata romaneasca, cartea New Media ofera radiografia unui fenomen global, resimtit tot mai pregnant si in Romania. Blogul, podcastul, YouTube sau Second Life - cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care...
-
Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
De: Sorin Tudor
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
„increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica...
-
Tendinte in Pr si Publicitate
De: Delia Balaban Mirela Abrudan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre...
-
PR cu buget restrans
De: Leonard Saffir
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti...
-
Ziua agentiilor de presa editia 3
De: ***
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune...
-
PR trend - societate si comunicare
De: Delia Balaban Ioan Hosu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din...
-
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
De: Anne Gregory
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il...
-
Cum sa devii un Nimeni
De: Iulian Comanescu
Editura: Humanitas, An aparitie: 2009
"Esti un nimeni!" Aceasta imprecatie se adreseaza, de regula, unei persoane care e "cineva". Probabil ca mai des decat se spune, in Romania si in limba romana, despre cineva ca e cineva. Fara pretentii de rigoare ... antropologica, ceea ce se vede cu...
-
Reglementarea activitatii de lobby. In anticamera...
De: Horja Aurelian , Mihaileanu Liviu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2009
Lucrarea doreste sa vina in sprijinul demitizarii caracterului ocult al activitatii de lobby prin definirea exhaustiva, prezentarea tehnicilor folosite in cadrul acestei activitati, clarificarea aspectelor privind incadrarea juridica a...
-
Antropologie politica
De: Nicolae Frigioiu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Antropologia politica este o disciplina de granita din sistemul stiintelor politice care studiaza, dintr-o perspectiva comparativa, geneza si evolutia formelor si institutiilor politice precum si modalitatile de organizare a comunitatilor politice...
-
Comunicare mediatica
De: Delia Balaban
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui...
-
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea...
De: Andy Green
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul comunicarii in relatiile publice presupune elaborarea unei strategii eficiente, dar si o buna cunoastere a oamenilor. Lucrarea prezinta elementele-cheie la care recurg comunicatorii in crearea mesajelor si principalele metode de gestionare a...
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...