In aceasta editura:
BrandBuilders
-
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...
De: David A. Aaker
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al...
-
Cercetarea de marketing
De: Petre Datculescu
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul...
-
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si...
-
Reguli pentru revolutionari
De: Guy Kawasaki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi...
-
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR...
-
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
De: Michael Newman
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...
-
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...
De: Denny Hatch, Don Jackson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Orice disciplina de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate...
-
Cum sa vinzi marilor companii
De: Jill Konrath
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la...
-
Marketingul adresat femeilor
De: Marti Barletta
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in...
-
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului
De: Paco Underhill
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al...
-
Sun Tzu - Strategii de marketing
De: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
PR cu buget restrans
De: Leonard Saffir
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti...