In aceasta editura:
Editura Publica
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Super Freakonomics
De: Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Racirea globala, patriotismul prostituatelor si motivele pentru care teroristii-kamikaze ar trebui sa-si faca asigurare de viata Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos...
-
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor
De: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne...
-
Viitorul managementului
De: Gary Hamel, Bill Breen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"Aceasta este o carte destinata visatorilor si oamenilor de actiune. A fost scrisa pentru toti cei care se simt sufocati de birocratie, care se tem ca "sistemul" actioneaza impotriva inovatiei, care cred, in secret, ca gatul sticlei...
-
Pierderea virginitatii
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui - linii aeriene, retail...
-
Al Pacino
De: Al Pacino, Lawrence Grobel
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana la 39 de ani, Al Pacino a refuzat sa stea de vorba cu presa. Il speria gandul ca orice confesiune duce la confundarea omului cu actorul. Apoi a citit in Playboy un interviu pe care Grobel i-l luase lui Marlon Brando si s-a aratat dispus sa...
-
Triburi
De: Seth Godin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Avem nevoie de tine sa ne conduci Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie el religios, etnic, politic...
-
In cadere libera
De: Joseph E. Stiglitz
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
America, piata libera si prabusirea economiei mondiale Marea Recesiune, cum a ajuns sa fie numit actualul impas economic, a afectat mai multi oameni decat oricare alta criza de la Marea Depresiune incoace si a reprezentat scanteia declansatoare a...
-
Efectul de halou
De: Phil Rosenzweig
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili...
-
Irational in mod previzibil
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
De: Dan Hill
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si...
-
Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca...
De: Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata...
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...