In aceasta editura:
Editura Publica
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Spirite Animale
De: George Akerlof, Robert Schiller
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Criza financiara globala ne-a demonstrat dureros de clar ca forte psihologice puternice pericliteaza azi bunastarea natiunilor. De la credinta oarba in cresterea permanenta a preturilor locuintelor la prabusirea increderii in pietele de capital...
-
Irational in mod previzibil
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si...
-
Ce-ar face Google
De: Jeff Jarvis
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in...
-
Design of Business
De: Roger Martin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe...
-
Pierderea virginitatii
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui - linii aeriene, retail...
-
Al Pacino
De: Al Pacino, Lawrence Grobel
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana la 39 de ani, Al Pacino a refuzat sa stea de vorba cu presa. Il speria gandul ca orice confesiune duce la confundarea omului cu actorul. Apoi a citit in Playboy un interviu pe care Grobel i-l luase lui Marlon Brando si s-a aratat dispus sa...
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...
-
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor
De: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne...
-
Revitalizarea corporatiei - Cum reusesc liderii sa produca...
De: Jonas Ridderstrale, Mark Wilcox
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Revitalizarea corporatiei aduce in prim-plan necesitatea si rolul schimbarii. Inteleasa de cele mai multe ori ca o piedica ce trebuie depasita, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstrale si Wilcox arata cum poate fi produsa si gestionata...
-
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
De: Dan Hill
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...