In aceasta editura:
Editura Publica
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
De: Philip Kotler, John A. Caslione
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si...
-
Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei
De: Tor Norretranders
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Expresia din titlul acestei carti, iluzia utilizatorului, provine din informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul cum functioneaza un calculator. Din informatica, sintagma a migrat, cu ajutorul lui Tor...
-
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna...
-
Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu The Tipping Point, Malcolm Gladwell a schimbat felul in care intelegem lumea. Exceptionalii (in original Outliers) va schimba felul in care intelegem succesul. Povestile despre cei care au un foarte, foarte mare succes se invart in...
-
Superclass - Elita globala a puterii si lumea sa
De: David Rothkopf
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul? David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de state, generali, fete bisericesti, vedete rock, dar...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Traversarea abisului
De: Geoffrey A. Moore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ce in ce...
-
Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si...
De: John Maynard Keynes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu o introducere de Paul Krugman, laureat al Premiului Nobel pentru economie 2008. Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat...
-
Proba de caracter - Sa in?elegem esenta leadershipului...
De: Joseph L. Badaracco Jr.
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Ce are de invatat un lider de afaceri din literatura serioasa? Veti fi surprins sa aflati. Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun la incercare deopotriva abilitatile si caracterul. Un lider se dezvolta facand...
-
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
De: David M. Smick
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei lumi in care politica...
-
Screw it, let`s do it - Lectii din scoala vietii
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Screw it, Let's do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let's Do It inseamna sa crezi ca poti face un...
-
Cartea de povesti a unui economist
De: George Akerlof
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat felul in care scriu economistii si felul cum justifica ei modelele economice. Pe de alta parte, aceste ipoteze au dobandit caracter...
-
Teoria clasei de lux
De: Thorstein Veblen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Munca este bratara de aur, se spune. Dar nu e greu sa vezi ca unii muncesc, iar altii doar poarta bratara. Despre cei din urma Veblen vorbeste in Teoria clasei de lux: despre cei care isi fac o slujba din a nu munci. O viata fara griji, in...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...