De ce si cum evaluam, de: Genevieve Meyer
Adresata profesorilor si viitorilor profesori, aceasta carte demonstreaza ca, in pofida divergentelor teoretice si a complexitatii in sine a activitatii de evaluare, se poate construi o practica evaluativa coerenta, iar mult dorita perfectiune a oricarei evaluari provine din adecvarea ei la obiectivele urmarite.
Cuprins: Contrariul unui roman • Un cuvint nou, practici vechi • Aparitia conceptului de evaluare formativa • Diferite tipuri de evaluare • O prima clarificare • Practicarea evaluarii normative in clasa • Evaluarea normativa a competentelor. De ce? Cum? Pentru cine? Cind? • Practicarea evaluarii formative in clasa • Evaluarea formativa a competentelor. Cum? Cind? Pentru cine?
Caracteristici
Titlu:
De ce si cum evaluam
Autor:
Genevieve Meyer
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
Diana Samarineanu
An aparitie:
2000
Numar pagini:
192
Format:
147 x 205 mm
Comentarii la De ce si cum evaluam
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.