Relatii publice / Comunicare
-
Tehnici de comunicare in social media
De: Horea Mihai Badau
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor...
-
Introducere in creativitatea publicitara
De: Sorin Preda
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame...
-
Cartea fetelor. Revolutia Facebook in spatiul social
De: Alexandru-Bradut Ulmanu
Editura: Humanitas, An aparitie: 2011
Influenteaza social media lumea politica si modul in care suntem guvernati? Cum ne-am fi luat informatiile despre cutremurul, tsunami-ul si accidentul nuclear din Japonia? De ce anumite actiuni strang mii de sustinatori, in timp ce... altele se...
-
Da-mi banii tai. Metoda de copywriting
De: Gabriel Branescu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2011
Vrei sa devi copywriter, pentru afacerea ta, sau chiar intr-o agentie. Dar pare foarte dificil. Nu stii de unde sa incepi. E greu, fara experienta, fara o educatie in domeniu. Pleci practic de la zero… Oare? Eu iti spun de la inceput ca ai...
-
Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii...
De: Larisa Toader
Editura: Universul Juridic, An aparitie: 2010
-
Documentarea in jurnalism
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2011
Cartea aceasta prima din Romania, dedicata problemei complexe a documentarii in jurnalism reuneste 24 de texte semnate de nume importante ale culturii si jurnalismului din Romania si nu numai. Ea se deschide cu trei conferinte de exceptie, sustinute...
-
Aspecte ale polifoniei lingvistice
De: Diana Felecan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constrictie : fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de...
-
PR cu buget restrans
De: Leonard Saffir
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti...
-
Logica manipularii: 33 de tehnici de manipulare politica...
De: Stefan Stanciugelu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Cine poate spune astazi ca Poporul controleaza Puterea? Votul este instrumentul prin care se redistribuie locuri si pozitii de putere si de acces la resursele de supravietuire ale unei comunitati pentru o perioada de timp limitata.Capital social...
-
Confuzii, greseli, prostii si rautati in limba romana, azi
De: Tatiana Slama-Cazacu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
De ce o noua carte? Pentru ca am considerat ca este o obligatie, chiar o datorie a mea nu numai stiintifica, sau ca aplicare a principiilor pe care le-am promovat de zeci de ani, ci s moral-social-civica, eventual politica in sensul corect. Am...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...
-
Jurnalism romanesc in exil si diaspora
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Dupa Revolutia din 1989, recuperarea valorilor exilului romanesc a devenit o prioritate a culturii nationale. In acest context se inscrie si Simpozionul national de jurnalism, organizat la Cluj-Napoca, in luna octombrie 2009, ale carui lucrari sunt...
-
Limba de lemn in presa
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea de fata reprezinta pentru mine nu numai un demers stiintific, ci si unul afectiv. In mai 1977, publicasem, in revista Viata studenteasca, articolul Cum vorbim in sedinte (repede preluat si de Echinox, o luna mai tarziu, ambele reviste fiind...
-
Comunicarea
De: Ioan Dragan
Editura: Rao, An aparitie: 2008
In paginile acestor doua volume masive intitulate simplu si laconic Comunicarea, cu un subtitlu academic Paradigme si teorii, cititorul are in fata o prezentare structuranta si diacronica a intalnirii si confruntarii celor doua mari...
-
Cum sa devii un bun PR
De: Moi Ali
Editura: Rao, An aparitie: 2003
Activitatea de relatii publice presupune o serie de aptitudini si de strategii menite sa imbunatateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul si s-o ajute sa depaseasca problemele de pe o pozitie de forta...