Introducere in creativitatea publicitara

De: Sorin Preda

Introducere in creativitatea publicitara

Editura: Polirom

An aparitie: 2011

ISBN: 978-973-46-2235-1

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Introducere in creativitatea publicitara, de: Sorin Preda

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.  

Cuprins: Ideea - singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa

Caracteristici

Titlu:

Introducere in creativitatea publicitara

Autor:

Sorin Preda

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2011

Numar pagini:

240

Format:

160 x 235

Introducere in creativitatea publicitara, de: Sorin Preda

Fragmente

Comentarii la Introducere in creativitatea publicitara

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Introducere in creativitatea publicitara unui prieten

Carti de acelasi autor