Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media, de: Delia Cristina Balaban
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
Cuprins: Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Caracteristici
Titlu:
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
Autor:
Delia Cristina Balaban
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
An aparitie:
2009
Numar pagini:
272
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.