Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

De: Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

Editura: Polirom

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-46-1394-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media, de: Delia Cristina Balaban

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Cuprins: Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate

Caracteristici

Titlu:

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...

Autor:

Delia Cristina Balaban

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2009

Numar pagini:

272

Format:

135 x 200 mm

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media, de: Delia Cristina Balaban

Fragmente

Comentarii la Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media unui prieten