Scoala. O abordare socio-profesionala, de: Emil Paun
Demersul stiintific, la intersectia dintre sociologie, pedagogie si psihologie, construieste ideea ca scoala este o organizatie investita cu functia de a produce invatare, structurindu-si toate aspectele organizationale si functionale in aceasta directie; din acest specific al scolii decurg caracteristicile ei, principiile pe care se intemeiaza, tipurile de cultura pe care le promoveaza, avantajele si dezavantajele statusurilor si rolurilor din cadrul ei.
Cuprins: Organizatiile • Repere conceptuale • Perspective teoretice privind organizatiile • Cultura organizatiei scolare • Delimitari conceptuale • Modele de analiza si tipuri de cultura organizationala • Cultura scolii • Climatul organizatiei scolare • Delimitari terminologice • Climatul scolii • Factorii care influenteaza climatul scolii • Directorul - mediator al climatului scolii • Tipuri de climat scolar •
Caracteristici
Titlu:
Scoala. O abordare socio-profesionala
Autor:
Emil Paun
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
1999
Numar pagini:
176
Format:
147 x 205 mm
Comentarii la Scoala. O abordare socio-profesionala
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.